Zwroty i wymiana, reklamacje

Kupujący ma prawo do sprawdzenia w obecności kuriera czy przesyłka nie nosi śladów uszkodzenia oraz zgodności przesyłki z zamówieniem.
W przypadku stwierdzenia przez klienta śladów uszkodzenia, klient zobowiązany jest sporządzić wraz z kurierem protokół szkody i poinformować o tym fakcie naszą firmę.
Do reklamowanego towaru kupujący powinien udzielić krótkiej informacji na temat wady produktu.

Sprzedający jest odpowiedzialny za wady fizyczne sprzedanych towarów z tytułu Rękojmi.
Jeśli towar został uszkodzony podczas transportu, lub posiada wady fabryczne zostanie wymieniony na niewadliwy. W tym celu należy skontaktować się z naszą firmą oraz odesłać towar na adres naszego sklepu razem z otrzymanym rachunkiem.

Sprzedającemu przysługuje 14 dni na rozpatrzenie reklamacji złożonej przez kupującego.
Koszty związane z wysyłką towaru zostaną zwrócone reklamującym.
Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
Reklamowany artykuł zostanie wymieniony na nowy, a w przypadku jeśli będzie to niemożliwe np. z powodu braku towaru na magazynie, zaproponujemy inne produkty lub dokonamy zwrotu pieniędzy.

ZAŁĄCZNIKI

Formularz zwrotu [PDF]
Formularz reklamacji [PDF]


Klienci biznesowi